آهنگ های قدیمی و جدید

به سایت خوش آمدید
dnis.ir

آهنگ های قدیمی و جدید

به سایت خوش آمدید

لطفا برای آهنگ ها نظر بگزارید و اینستاگرام دنبال کنید
اینستاگرام مدیر سایت
amir.alipour500

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

دانلود آهنگ سیما بینا به نام یا مولا

دوشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۶، ۰۵:۴۸ ب.ظ

       


در دیده به جای خواب آب است مرا
یامولا دلم تنگ اومده شیشهء دلم آی خدا زیر سنگ اومده

زیرا که به دیدنت شتاب است مرا
یامولا دلم تنگ اومده شیشهء دلم آی خدا زیر سنگ اومده

گویند و بخواب تا به خوابش بینی
یامولا دلم تنگ اومده شیشهء دلم آی خدا زیر سنگ اومده

ای بی خبران چه وقت خوابست مرا
یامولا دلم تنگ اومده شیشهء دلم آی خدا زیر سنگ اومده
یامولا دلم تنگ اومده شیشهء دلم آی خدا زیر سنگ اومده

ای لاله تو چون رنگ رخ یار منی
یامولا دلم تنگ اومده شیشهء دلم آی خدا زیر سنگ اومده

ای غنچه تو چون دهان دلدار منی
یامولا دلم تنگ اومده شیشهء دلم آی خدا زیر سنگ اومده

ای ماه و اگر فکر شکرخنده کنی
یامولا دلم تنگ اومده شیشهء دلم آی خدا زیر سنگ اومده

گویند که نگار شهر گلزار منی
یامولا دلم تنگ اومده شیشهء دلم آی خدا زیر سنگ اومده
یامولا دلم تنگ اومده شیشهء دلم آی خدا زیر سنگ اومده

بلبل به سر چشمه چکار آمده ای؟
یامولا دلم تنگ اومده شیشهء دلم آی خدا زیر سنگ اومده

یا تشنه شدی یا به شکار آمده ای
یامولا دلم تنگ اومده شیشهء دلم آی خدا زیر سنگ اومده

نی تشنه شده نی به شکار آمده ای
یامولا دلم تنگ اومده شیشهء دلم آی خدا زیر سنگ اومده

دیوانه شدی دیدن یار آمده ای
یامولا دلم تنگ اومده شیشهء دلم آی خدا زیر سنگ اومده
یامولا دلم تنگ اومده شیشهء دلم آی خدا زیر سنگ اومده
یامولا دلم تنگ اومده شیشهء دلم آی خدا زیر سنگ اومده


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۰
amir alipour

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
dnis.ir