آهنگ های قدیمی و جدید

به سایت خوش آمدید
dnis.ir

آهنگ های قدیمی و جدید

به سایت خوش آمدید

لطفا برای آهنگ ها نظر بگزارید و اینستاگرام دنبال کنید
اینستاگرام مدیر سایت
amir.alipour500

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

دانلود آهنگ و متن آرمین ۲afm به نام بارون

پنجشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۶، ۰۶:۴۳ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید آرمین 2afm بارون


دانلود آهنگ در ادامه مطلب




دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )

دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

متن آهنگ جدید آرمین ۲afm بارون

چته اینقد چرا تو خودتی چرا هستی دپرس امشبه رو بیخیاله دنیا شو بیخیاله استرس

کنار هم منو تو میسازیم یه زندگیه آروم آسمونم که خوش رنگ تر شده چون داره میاد بارون

بارون میباره آروم بهم وصلیم ما دوتامون بارون میباره آروم نباشی من میشم داغون

بارون میباره آروم بهم وصلیم ما دوتامون بارون میباره آروم نباشی من میشم داغون

مثه خار تو چشم دشمنیم ممنونم که پشتمی

ممنونم که بی هیچ چشمداشتی فقط به فکر رشدمی

زندگی با تو میده حال تو یه آدمه ایده ال که از همه مثبت تری و هستی خوراک ایده هام

تو مثه نور چشمی یه آدمی که هیچی تو دلش نیست

منم که دیگه وابستت شدمو جات جایی جز تو بهشت نیست

من جونمم میدم واسه تو دوست دارم بی اندازه

تو سخت ترین مراحله زندگیم باز کنار تو میشم باز..

بارون میباره آروم بهم وصلیم ما دوتامون بارون میباره آروم نباشی من میشم داغون

بارون میباره آروم بهم وصلیم ما دوتامون بارون میباره آروم نباشی من میشم داغون

شعر آهنگ جدید آرمین ۲afm بارون

جز تو از همه بدم میاد شدم شیفته لدیات شدم شیفته ی قلبه پاکت

پس جز من به کسی دل نبند زیاد

شدم از هر چی عشق عاصی میگم تا منو بشناسی

من یه آدم بد اخلاقم با روحیه کاملا احساسی

من خوشحالم با تو نبر از زندگیم پاتو کسی نمیگیره جاتو بگو من عاشقت ترم یا تو

من بی تو میشم دپرس پس به داد این حس برس

کنار هم میشه راحت ساخت یه زندگی بی استرس

بارون میباره آروم بهم وصلیم ما دوتامون بارون میباره آروم نباشی من میشم داغون

بارون میباره آروم بهم وصلیم ما دوتامون بارون میباره آروم نباشی من میشم داغون


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۳
amir alipour

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
dnis.ir