آهنگ های قدیمی و جدید

به سایت خوش آمدید
dnis.ir

آهنگ های قدیمی و جدید

به سایت خوش آمدید

لطفا برای آهنگ ها نظر بگزارید و اینستاگرام دنبال کنید
اینستاگرام مدیر سایت
amir.alipour500

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

دانلود آهنگ حامد همایون به نام خلسه

پنجشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۵۲ ق.ظ

دانلود آهنگ جدید حامد همایون به نام خلسه


دانلود در ادامه مطلب

متن آهنگ حامد همایون به نام خلسه

یه وقتا خیلی بهونه گیری
اما از این دل بیرون نمیری
یه پای ثابت تو لحظه هامی
هر جا که میرم تو هم باهامی
چشات مث دریاست دلم میخواد تو ساحلش خوابم بگیره
اون دوتا چشما رو تا آخر دنیا دیگه یادم نمیره
چشات مث دریاست دلم میخواد تو ساحلش خوابم بگیره
اون دوتا چشما رو تا آخر دنیا دیگه یادم نمیره
گذشتن از این احساس که کار من نیست
تو که نباشی عشقی کنار من نیست
نترس عزیزم تا من تو لحظه هاتم
غمت نباشه هیچ وقت من که باهاتم
من که باهاتم
چشات مث دریاست دلم میخواد تو ساحلش خوابم بگیره
اون دوتا چشما رو تا آخر دنیا دیگه یادم نمیره
چشات مث دریاست دلم میخواد تو ساحلش خوابم بگیره
اون دوتا چشما رو تا آخر دنیا دیگه یادم نمیره

دانلود آهنگ جدید حامد همایون به نام خلسه با لینک مستقیم

هر جا که میرم تو هم باهامی
چشات مث دریاست دلم میخواد تو ساحلش خوابم بگیره
اون دوتا چشما رو تا آخر دنیا دیگه یادم نمیره
چشات مث دریاست دلم میخواد تو ساحلش خوابم بگیره
اون دوتا چشما رو تا آخر دنیا دیگه یادم نمیره
تو که نباشی عشقی کنار من نیست
نترس عزیزم تا من تو لحظه هاتم
غمت نباشه هیچ وقت من که باهاتم
چشات مث دریاست دلم میخواد تو ساحلش خوابم بگیره
اون دوتا چشما رو تا آخر دنیا دیگه یادم نمیره




نظرات  (۱)

وبلاگتون عالیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
dnis.ir