آهنگ های قدیمی و جدید

به سایت خوش آمدید
dnis.ir

آهنگ های قدیمی و جدید

به سایت خوش آمدید

لطفا برای آهنگ ها نظر بگزارید و اینستاگرام دنبال کنید
اینستاگرام مدیر سایت
amir.alipour500

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی


Image result for ‫دانلود آهنگ عزیز بشین به کنارم از سیما بینا‬‎



دانلود آهنگ در ادامه مطلب



دانلود آهنگ با کیفیت 320


آی خــــدای مهربـــــــون عاشـــــق نوازه
آی غـــم بیچــارگان را چـــاره سازه
خودش میدونه چون تنهای تنهاست
کـــه تنهایــی بلای جــان گدازه
عزیز بشین به کنارم
زعشقت بی قرارم
جون تو طاقـت ندارم
حــالا مــرو از کنارم
حالا مــــــرو از کنــارم
به خدا دوستت می دارم
به خدا دوستت می دارم
سر کوه بلند تا کی نشینم
عزیز بشین به کنارم
که لاله ســرزنه گل را بچینم
عزیز بشین به کنارم
گل سرخ و سفید ورهم تنیده
عزیز بشین به کنارم
نمی دونم کـدوم گل را بچینم
عزیز بشین به کنارم
عزیز بشین به کنارم
زعشقت بی قرارم
جون تو طاقـت ندارم
حــالا مــرو از کنارم
حالا مــــــرو از کنــارم
به خدا دوستت می دارم
به خدا دوستت می دارم
چنــون که مـی روی همـوار و هموار
عزیز بشین به کنارم
نمی ترسـی که بـر پایـــت خوره خار
عزیز بشین به کنارم
اگـــر خــــاری خوره سوزن ندارم
عزیز بشین به کنارم
به مژگون برکنم ای جون غمخوار
عزیز بشین به کنارم
عزیز بشین به کنارم
زعشقت بی قرارم
جون تو طاقـت ندارم
حــالا مــرو از کنارم
حالا مــــــرو از کنــارم
به خدا دوستت می دارم
به خدا دوستت می دارم
گل سـرخ و سفیدم دسته دسته
عزیز بشین به کنارم
میـــون سنـگ مرمر ریشه بسته
عزیز بشین به کنارم
الهی بشکنه اون سنگ مرمر
عزیز بشین به کنارم
که یار نازنیــن تنهـــا نشسته
عزیز بشین به کنارم
عزیز بشین به کنارم
زعشقت بی قرارم
جون تو طاقـت ندارم
حــالا مــرو از کنارم
حالا مــــــرو از کنــارم
به خدا دوستت می دارم
به خدا دوستت می دارم
به خدا دوستت می دارم 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۰
amir alipour

نظرات  (۱)

خیلی خوبه👍👍👍👍👍👍

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
dnis.ir