آهنگ های قدیمی و جدید

به سایت خوش آمدید
dnis.ir

آهنگ های قدیمی و جدید

به سایت خوش آمدید

لطفا برای آهنگ ها نظر بگزارید و اینستاگرام دنبال کنید
اینستاگرام مدیر سایت
amir.alipour500

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی


دانلود آهنگ وقت عشق و حاله با صدای کامران و هومن

متن آهنگ کامران و هومن به نام وقت عشق و حاله

معجزه یعنی چشات تو همون نیمه ی رویامی هر چقد بد شی بازم بهترین اتفاق دنیامی
تو رو هر لحظه نفس میکشم با آغوشت دورم یه قفس میکشم
با من غم محاله دنیات رو رواله وقت عشقو حاله دیوونتم دیوونه , وقت عشقو حاله
دستاتو که میگیرم دنیا تو دستامه چشماتو ازم نگیر این چشما دنیامه
اینقدر کنار تو حالم خوشه که منو دور از تو این حس میکشه
تو رو هر لحظه نفس میکشم با آغوشت دورم یه قفس میکشم
با من غم محاله دنیات رو رواله وقت عشقو حاله دوست دارم دیوونه
با من غم محاله دنیات رو رواله وقت عشقو حاله دیوونتم دیوونه , وقت عشقو حاله

کامران و هومن – وقت عشق و حاله

تو رو هر لحظه نفس میکشم با آغوشت دورم یه قفس میکشم
با من غم محاله دنیات رو رواله وقت عشقو حاله دوست دارم دیوونه
با من غم محاله دنیات رو رواله وقت عشقو حاله دیوونتم دیوونه , وقت عشقو حاله
دستاتو که میگیرم دنیا تو دستامه چشماتو ازم نگیر این چشما دنیامه
اینقدر کنار تو حالم خوشه که منو دور از تو این حس میکشه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۸
amir alipour

نظرات  (۱)

۱۸ دی ۹۶ ، ۲۳:۴۵ شبکه جامع تبلیغات آنلاین

سلام.

با توجه به وبلاگ مفید و زیبای شما

به صورت رسمی جهت همکاری و کسب درآمد عالی دعوت می شوید.

در این سایت شرایط ویژه و منحصر به فردی را برای شما در نظر گرفته ایم.

http://Dnis.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
dnis.ir