آهنگ های قدیمی و جدید

به سایت خوش آمدید
dnis.ir

آهنگ های قدیمی و جدید

به سایت خوش آمدید

لطفا برای آهنگ ها نظر بگزارید و اینستاگرام دنبال کنید
اینستاگرام مدیر سایت
amir.alipour500

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

دانلود آهنگ جدید الیاس یالچینتاش به نام Arzular Arsiz


دانلود در ادامه مطلب

دانلود آهنگ الیاس یالچینتاش بنام Arzular Arsiz با کیفیت 320
128
دانلود آهنگ الیاس یالچینتاش بنام Arzular Arsiz با کیفیت 128


متن آهنگ ترکی الیاس یالچینتاش به نام Arzular Arsiz

Sevdiğim kaçak baharım
Yüzüne boyandı gece
Toprağıma düştü yağmur
Ah süzüle süzüle

Ellerin tenimde ateş
Korkular bir adım öte
Dağlarımdan geçti rüzgar
Çığ düşüre düşüre

Sen bana şahit
Durdu zaman kalbimle bir
Ah deniz gel git
Darmadağın yine sahil

Geceler aysız arzular arsız
Ne yana yıkılayım
Ona katıksız aç deli yüreğim
Kime yalvarayım

Çare sende Allah’ım beni al
Rahata kavuşayım
İnce ince işliyor sevda
Nasıl kurtulayım

Sevdiğim kaçak baharım
Yüzüne boyandı gece
Toprağıma düştü yağmur
Ah süzüle süzüle

Ellerin tenimde ateş
Korkular bir adım öte

Dağlarımdan geçti rüzgar
Çığ düşüre düşüre

Sen bana şahit
Durdu zaman kalbimle bir
Ah deniz gel git
Darmadağın yine sahil

Geceler aysız arzular arsız
Ne yana yıkılayım
Ona katıksız aç deli yüreğim
Kime yalvarayım

Çare sende Allah’ım beni al
Rahata kavuşayım
İnce ince işliyor sevda
Nasıl kurtulayım

Geceler aysız arzular arsız
Ne yana yıkılayım
Ona katıksız aç deli yüreğim
Kime yalvarayım

Çare sende Allah’ım beni al
Rahata kavuşayım
İnce ince işliyor sevda
Nasıl kurtulayım

Geceler aysız arzular arsız.
Ne yana yıkılayım.
Ona katıksız aç deli yüreğim.
Kime yalvarayım.

دانلود آهنگ جدید الیاس یالچینتاش به نام Arzular Arsiz با لینک مستقیم

Sevdiğim kaçak baharım
Yüzüne boyandı gece
Toprağıma düştü yağmur
Ah süzüle süzüle

Ellerin tenimde ateş
Korkular bir adım öte

Dağlarımdan geçti rüzgar
Çığ düşüre düşüre

Sen bana şahit
Durdu zaman kalbimle bir
Ah deniz gel git
Darmadağın yine sahil

Geceler aysız arzular arsız
Ne yana yıkılayım
Ona katıksız aç deli yüreğim
Kime yalvarayım

Çare sende Allah’ım beni al
Rahata kavuşayım
İnce ince işliyor sevda
Nasıl kurtulayım


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
dnis.ir