آهنگ های قدیمی و جدید

به سایت خوش آمدید
dnis.ir

آهنگ های قدیمی و جدید

به سایت خوش آمدید

لطفا برای آهنگ ها نظر بگزارید و اینستاگرام دنبال کنید
اینستاگرام مدیر سایت
amir.alipour500

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

دانلود آهنگ و متن تهی و ماساری به نام عاشقت منم

پنجشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۴۰ ق.ظ

دانلود آهنگ عاشقت منم با صدای تهی و ماساری


دانلود در ادامه مطلب


دانلود آهنگ تهی و مساری - عاشقت منم با کیفیت 320
128
دانلود آهنگ تهی و مساری - عاشقت منم با کیفیت 128
دیدگاه

متن آهنگ تهی و ماساری به نام عاشقت منم

ما که دادیم رفت دل و دست شما برعکس شما تموم واژه ها
بزار وصل تو باشه نزار دراهای قبلت روی کسی باز باشه
تو که تو قلبم یه جای دیگه ای دلیل زندگیم شدی برام همیشگی
دلم دست تو باشه خودش میدونه جا شه نزار درای قبلم به روی کسی وا شه
عاشقت منم تو که بال و پرم کنارم باش تو هر قدم دل تو بده دست به من
عاشقت منم تو که بال و پرم کنارم باش تو هر قدم تو دلتو بده دست به من

دانلود موزیک عاشقت منم از تهی و مساری به همراه لینک مستقیم پرسرعت و کیفیت عالی و خارق العاده 128 و 320 در رسانه موزیک مند همراه با پخش آنلاین اختصاصی قرار گرفته است که با کلیک به روی لینک های دانلودی قرار گرفته می توانید از دانلود آهنگ جدید مساری و تهی و از شنیدن آهنگ عاشقت منم لذت ببرید و این موزیک و ترانه را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید.

دانلود آهنگ عاشقت منم با صدای تهی و ماساری با لینک مستقیم

سید حسین موسوی ملقب به حسین تُهی یکی از خوانندگان رپ فارسی است. وی از سال ۱۳۷۹ در به‌طور غیرحرفه‌ای وارد عرصهٔ موسیقی شد و ترانه‌هایش را در استودیوی خانگی خودش ضبط و تکثیر می‌کرد. او از سال ۱۳۸۱ فعالیتش را به‌طور حرفه‌ای آغاز و ترانه‌های خود را در استودیوهای شهر تهران ضبط می‌کرد. او هم‌اکنون ساکن شهر لندن است و همچنین در سال ۲۰۱۶ برنده جایزه بهترین خواننده هیپ هاپ پارتی و همچنین برنده جایزه بهترین آهنگ هیپ هاپ در مسابقه جهانی دف باما موزیک شد. وی نیز در سال ۲۰۱۷ برای دومین بار برندهٔ این مسابقهٔ جهانی شد.جدیدترین آهنگ تهی با عنوان عاشقت منم همراه با ماساری منتشر شده است.

حسین تهی در ترانه‌های «گیر می‌دادی» و «خانوم خوشگله» با افشین، در ترانه‌های «باغ‌وحش»، «پیشی»، «گیر می‌دادی» و «فاز بد» با امیر تتلو، در ترانهٔ «از دست تو» با کامیار و در ترانهٔ «ترشیدی» با اشکین همکاری داشته‌است. او در سال ۲۰۱۲ با همکاری «گلی» (به انگلیسی: Gely) آهنگ قول بده را با آهنگسازی و ترانه‌ سرایی خود اجرا کرد و همچنین در آهنگ دیگر حسین تهی یعنی اتحاد از راه دور نیز با رضا پیشرو همکاری داشت.



پخش آنلاین


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
dnis.ir