آهنگ های قدیمی و جدید

به سایت خوش آمدید
dnis.ir

آهنگ های قدیمی و جدید

به سایت خوش آمدید

لطفا برای آهنگ ها نظر بگزارید و اینستاگرام دنبال کنید
اینستاگرام مدیر سایت
amir.alipour500

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

دانلود اهنگ کراشم تویی ستین و سپهر خلسه

يكشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۵۹ ق.ظ

دانلود اهنگ کراشم تویی ستین و سپهر خلسه

دانلود در ادامه مطلب


چه عوض شدی نرو بزا بس کنیم

با اینکه دورم هست کلی

هنوزم کراشم تویی

بی بی چرا بد شدی؟

نه نرو بزا بس کنیم

با اینکه دورم هست کلی

هنوزم کراشم تویی

هنوزم کراشم تویی

هنوزم کراشم تویی

وقتی همه پا میدن کراش دیگه چیه؟

میپرسی هر کی ازم حاشیه میره

میگه ل*شی دیگه

مثل رپرای تیمش یکیشونم حقیقتو کاش که ببینه

وای وقتی خدا بهم حال داده میگم

هر شب به جز یه فرشته بالدار دیگست

باش دیشب که داشتم لایونو میریختم

یهو تصادفی خودمو تو اینه دیدم

اوعضام بد شده بی شک

گفتم بیخیال اشتباهها تجربه میشن

وقتی مستم از الکل دیشب

هنو نپریده فقط میخوام برگو بپیچم

زهر داره حرفات همه کوه شدم جلوت گلات بر باد نره

راستی نگفتی چرا بد شدی

بگو ما نمیخوایم قضاوت کنیم

بی بی چرا بد شدی؟

نه نرو بزا بس کنیم

با اینکه دورم هست کلی

هنوزم کراشم تویی

بی بی چرا بد شدی؟

نه نرو بزا بس کنیم

با اینکه دورم هست کلی

هنوزم کراشم تویی

بی بی هنوز بهت وصله دلم

بد شدن جونی با منطق من

خواستم به تهش برسم

حتی اگه واسم سخته یکم

گفتم برو ولی جات توی قلب منه

حواستم نبینمت سانسورت کردمه

با اینکه اون چشات ارومم کردمه

ولی چرا بد شدی؟

اخر خط بازنده من

میکردی واسم با همه فرق

بی بی هنو حرفاتو یادمه من

گفتی اگه باشی بارون میاد حتی یه روزت

گفتم مهم نیست واسم وقتی چتری موهاتو

الان نمیدونم با کی شب میشه روزات

چقد دلم واسه اون بقیه دوستات

مسکنم بودی الان سرطان شدی

وقتی اضافه کاریات اومد خبراش فوری

اولاش خوشی وسطاش گ*هی

تو هم بر میگردی وقتی طرفات

اگه ندیدمت بدون داستانش اینه

نمیدونم کراشمی یا یه کارمای دیگه

ولی یه صدایی تو مخم باز داره میگه

بی بی چرا بد شدی؟

نه نرو بزا بس کنیم

با اینکه دورم هست کلی

هنوزم کراشم تویی

بی بی چرا بد شدی؟

نه نرو بزا بس کنیم

با اینکه دورم هست کلی

هنوزم کراشم تویی

دانلود اهنگ با کیفیت ۳۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
dnis.ir