آهنگ های قدیمی و جدید

به سایت خوش آمدید
dnis.ir

آهنگ های قدیمی و جدید

به سایت خوش آمدید

لطفا برای آهنگ ها نظر بگزارید و اینستاگرام دنبال کنید
اینستاگرام مدیر سایت
amir.alipour500

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

دانلود آهنگ مسعود صادقلو به نام وابستگی

چهارشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۲۴ ب.ظ


Masoud Sadeghloo - Vabastegi

+ متن ترانه وابستگی از مسعود صادقلو

مسعود صادقلو وابستگی | دانلود آهنگ مسعود صادقلو به نام وابستگی

 دانلود در ادامه مطلب
دانلود آهنگ با کیفیت اصلی دانلود آهنگ با کیفیت 128
پخش آنلاین کیفیت های مختلف (قبل از دانلود می توانید آنلاین گوش کنید)
  • پخش آنلاین آهنگ با کیفیت اصلی
  • پخش آنلاین آهنگ با کیفیت 128
آدرس کوتاه پست :
کد آنلاین برای وبلاگ ها :

متن ترانه مسعود صادقلو به نام وابستگی

تو وابستگی داریو منم عاشقم این بار عزیزم من این دردو کشیدم به یه جایی رسیدم
از این عالمو آدم به غیر از تو بریدم ...
دیگه دل من رفته برات شده باز سر به هوات من میمونم پا به پات تا هستم
تویی که هنوزم همونی نمیتونی بی من بمونی به نم چشای بارونیت وابستم آره تا هستم
نه هیچکس به جز تو واسم زیبا نیست تو چشمام یه رازه که تو دریا نیست
همه میگن عشقی تو این دنیای نیست یمون تا بدونن که این حرفا نیست
دیگه دل من رفته برات شده باز سر به هوات من میمونم پا به پات تا هستم
تویی که هنوزم همونی نمیتونی بی من بمونی به نم چشای بارونیت وابستم آره تا هستم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
dnis.ir