آهنگ های قدیمی و جدید

به سایت خوش آمدید
dnis.ir

آهنگ های قدیمی و جدید

به سایت خوش آمدید

لطفا برای آهنگ ها نظر بگزارید و اینستاگرام دنبال کنید
اینستاگرام مدیر سایت
amir.alipour500

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

دانلود آهنگ هوروش بند به نام چه حالی میشی

يكشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۵۹ ب.ظ

 

هوروش بند چه حالی میشی، دانلود آهنگ جدید هوروش بند چه حالی میشی + متن ترانه

 

 

دانلود آهنگ در ادامه مطلب 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 

 

 متن آهنگ هوروش بند به نام چه حالی میشی

شده شمع بشی نبینی پروانتو
شده حتی بترسی از سایتو
تو چشماش ببینی هرشب آیندتو
یه شب ترکش کنی این عادتو
شده تک بیوفته تو دلت یه گوشه شده خاطره هات آرزوت شه
شبا حرف بزنی با در و دیوارا نتونی پا بذاری حتی توی کوچه
من الان این حالو دارم یه بی قرارم تورو ندارم کجای شهرو پا بذارم اسمتو نیارم
من الان این حالو دارم یه بی قرارم تورو ندارم کجای شهرو پا بذارم اسمتو نیارم
اگه یه نفرو خیلی دلت بخواد واسش آب بشی نشه ماهی برات
دیگه اسمتم حتی یاشد نیاد بگو چه حالی میشی
اگه بارون بیاد تنها بشینی همش یه نفرو همه جا ببینی
کوه یخ بشی دستاشو که میگیری بگو چه حالی میشی
من الان این حالو دارم یه بی قرارم تورو ندارم کجای شهرو پا بذارم اسمتو نیارم
من الان این حالو دارم یه بی قرارم تورو ندارم کجای شهرو پا بذارم اسمتو نیارم

 

برای دانلود آهنگ های دیگر اینجا کلیک کنید

نظرات  (۱)

۰۷ آذر ۹۸ ، ۰۹:۱۸ پرینازم ...

سلام
خیلیم عالی :)#

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
dnis.ir